Zoot contest

Ahoj, díky bohu za to teplo. Hlavně teda za to sluníčko. Hned se mi i líp fotí outfity, dokonce už mám jeden do zásoby. Dnes jsem tu s outfitem, s kterým se účastním Zoot contestu. O co se jedná? Já a další 4 blogerky jsme dostali za úkol vytvořit outfity s tímto červeným psaníčkem. Já jsem k psaníčku zvolila tyhle basic šaty, pohodné, ale stylové  boty Aldo a aby to nebyla nuda tak tenhle leopardí kožíšek. Pokud se vám můj outfit líbí a chtěli by jste mě podpořit, tak můžete od zítřka na blogu bkblog.cz (slečna která vyhrála minule) Pokud budete hlasovat tak může jeden z vás vyhrát toto červené psaníčko!
Určitě se koukněte i na outfity ostatních holek ;) Mějte se krásně a užívejte si jaro :)
Ps: Smála jsem se na fotkách, ale zase jsem vybrala ty bez úsměvu :D













Share:

6 komentářů

  1. Na jedný se usmíváš* drzim palce a super jako vzdy!:) jdu hlasovat!

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kombinace je boží, hrozně se mi ten outfit líbí, leopard a červená prostě patří k sobě a k tomu ty dokonalý boty! Nádhera! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. super skombinovane a tam kde sa usmievas si najkrajsia :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvělá kombinace leoparda a červené! :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný vlasy <3 a jednoznačně nejlepší outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tvoje vlásky jsou fakt top! xo

    ♥ www.thekawaiiplanet.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.